Specifične učne težave
Branje:
- težave pri prepoznavanju glasov in črk
- počasno in zatikajoče branje
- otrok ne bere z veseljem in pogosto ne upošteva ločil
- težave v prepoznavanju in tvorbi rim
- nadomeščanju ene besede z drugo (sopomenko) pri glasnem branju
Pisanje:
- napačno zaporedje črk
- napake pri črkovanju
- nedosledna raba velikih in malih črk
- težave pri pomnjenju pravopisnih pravil
- odpor do obsežnejšega pisanja, ker vzame veliko časa
- včasih nenavadna drža pisala
- izražajo se v kratkih povedih in rokopis je skoraj nečitljiv
Spomin:
- slab kratkoročni in delovni spomin (težave v pomnjenju seznamov in navodil)
Organizacija:
- slabe organizacijske strategije za učenje – otrok podatke zamenjuje ali napačno razume
- slaba organizacija učnega časa, gradiva, opreme in predmetov, ki jih potrebuje pri učenju
Motorični razvoj:
- težave s koordinacijo
- zaletavanje v opremo v razredu, spotikanje in pogosto padanje
Govorni razvoj:
- zamenjevanje podobnih glasov
- slaba izgovorjava
- težave s povezovanjem glasov v besede
- slabo zavedanje ritma
- težave pri poimenovanju stvari